Klachten


Bevalt het ontvangen product of onze service niet helemaal? Hier vind je de gegevens om een klacht in te dienen.

Het is voor ons belangrijk dat je tevreden bent. Helaas maken wij soms fouten, waardoor jouw ervaring niet zo is zoals wij hem graag zien.
Jouw klacht lossen we daarom ook graag. Stuur ons een e-mail met je klacht.
Onze helpdesk is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 17.00.
We treven met een passende oplossing binnen 2 werkdagen. Dit zal in ieder geval binnen 14 dagen het geval zijn.

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag,

Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform

Heb je geen klacht maar is de bestelling niet helemaal zoals je had verwacht, en wil je de product(en) terug sturen of ruilen? Dat kan ook!
Bekijk hier alles over Retouren & Ruilen